Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 18 de març del 2018

De mica en mica es va destapant les candidatures


De mica en mica al Vendrell es van destapant les candidatures per a les properes municipals. Els clàssics apuraran fins el darrer minut per evitar desercions i mals rollos i val més un silenci contingut que una claretat perillosa. Ahir dissabte va ser el torn dels veïns de les platges del Vendrell que ja estan farts que l'Ajuntament els prengui el pèl i han decidit fer una candidatura per a les properes municipals. Depèn com quedi el consistori poden tenir pes, però almenys encara que estiguin a l'oposició tindran veu en aquest món de la política local. Tenim també els Ara el Vendrell que van fent feina de formigueta pels barris, entitats i més enllà. De moment oficial no hi ha res més. Anirem esperant
Demà dilluns tinc intenció de fer un programa de ràdio a Pas de Vianants amb un tastet de la dreta i esquerra de casa nostra. Vull deixar ben clar que alguns convidats els he triat jo personalment i altres algú de la meva confiança. No vull que sigui una cosa oficial sinó que m'he permès el luxe de triar qui vull que vingui amb representació de sectors presumptament oposats. Com a ànima del programa crec que tinc el dret i ho he fet. Potser alguns no són els més representatius, però és una cosa que no m'importa perquè m'agrada trobar nous valors en els partits i noves cares i no escoltar el de sempre. Apa ens veiem demà a pas de vianants de 7 a 8 a ràdio el Vendrell. Una hora no dóna per gaire però la intentarem aprofitar. Gràcies.