Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 21 de maig del 2018

el debat polític és una eina necessària


La meva intenció era anar a tot el debat de Convenç Vendrell amb els 8 grups del consistori vendrellenc, però tenia programa a la ràdio i no he pogut anar. Jo vaig oferir cedir la meva hora perquè aquest program es fes almenys per la ràdio, però no ha estat possible. No he rascat més.
Vull felicitar al Crhistian i al Sergi per tirar aquest projecte endavant. Una tasca gens fàcil amb candidats i amb dues hores. Pel que he vist jo ha quedat molt bé. Potser he trobat que es volia tocar massa tecles i el temps era massa minso. Potser no calia passar per tants de temes i buscar coses més generals, però ja dic només he vist el tros final i la veritat que aquest tipus de debats de tant en tant se n'haurien de fer perquè la gent anès coneixent una mica més els nostres representants Si que la gent passa molt de la política, però amb iniciatives com aquesta sempre pots veure cares noves que es mostren interessats per la proposta. Molt bona feina a tots dos i a tothom que ha posat el seu granet de sorra. Esperarem un any a veure que passa al municipi i a veure com evoluciona tot plegat. Els candidats estaven massa seriosos i no hi havia gaire lloc per la broma o el sarcasme que sempre dóna molt de si. Massa cosa vista als plens. Faltava algo diferent, però poc a poc i entre tots aprendrem nous camins per aquest tipus de debats que és un bé pel comú de nosaltres. Felicitats Convenç Vendrell